sommarkänsla

hejhopp (:
idag så vaknade jag av att solen lös in i mina ögon,
så jag sprang upp direkt och såg hur nästan all snö hade
försvunnit, så jag gick upp och gick ut med hundarna,
skit skönt, blommorna har ju börjat kommit,och fjärilar o getingar
har kommit, då tänker man ju värkligen att det är sommar snart (Y)
.. och jag sov värkligen aslänge idag ? trevligt att veta vah ?
haha nej inte direkt ..
hur har eran morgon sett ut ? (:


Planering för idag
jag ska träna senare, känner mej
riktigt taggad eftersom jag ska tävla på lördag!! :D
men innan träningen så har jag ingen aning om vad jag ska
göra, jag får ta dagen som den kommer (Y) 
men jag tror jag ska sätta upp studsmattan (:

Vad ska ni göra idag ?

PUSS TILL DEJ SOM BESÖKER MEJ!


♥norrtälje gymnastik förening♥
allways in my heart !


Kommentarer
Miccan

sv. du var söt ju :D <333

2010-04-08
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0