svar på frågestunden !

Varför bloggar du?: jag vet faktiskt inte riktigt, jag tycker det är kul
och sådär. och aah jag vet många som gör det och då ville jag oxå
göra de :)

Gör du din desing själv?:ja.. fast nångång har någon annan gjort en åt mig,
en utav dom som har gjort till mig är 
www.jusv.blogg.se kolla
gärna in där hon gör fina designer (Y)
fast den som jag har nu har jag själv gjort :)


Har du något djur?: Ja, 2 hundar och 2 katter :)


vad heter ditt djur då?: hundarna heter Izor och Loka och katterna Fjollan och Tudor,
haha lite ovanliga namn, men det gillar vi (Y)


vad är ditt favo djur?: asso jag har inga speciella jag tycker om dom flesta,
men absolut inte ormar, maskar små kryp spindlar fåglar osv. haha!

i vilken stad bor du i?: Norrtälje :P



Hoppas ni är nöjda över svaren. PUSSPUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0