Hemma!!

usch och fy och blä! nu är jag hemma igen i iskalla svergie! Vi har haft det hur bra som helst så att det inte går att förklara! ja som vanligt så tänker jag inte skriva en lång text om allt vi har gjort, för vem orkar läsa det igentligen?! så ist kommer ni få bildbombar (y) jag kommer inte att lägga upp alla bilder i ett inlägg, utan ni kommer få dom i olika delar och så skriver jag lite om de. Så låter det bra? :) iaf vad mer ska jag skriva, mer än att vi har haft det jätte varmt!! 41grader i skuggan, 30 i havet och typ 50 i solen! jag har inte blivit så jätte brun, tycker jag. menmen, vi har haft det askul!! och ah helt underbart!

men nu så ska jag packa upp allt, och lägga in bilderna på datan! Och juste, min syrra har alla bilder från systemkameran och där har vi alla bilder typ så hon måste skicka dom först. men vi har lite bilder från lilla kameran som jag tänkte lägga upp snart!

pussss<3

här var jag ganska blek. hehe
me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0