Svar på frågestund!

ja, jag hade helt glömt bort att jag hade frågestund förut. men nu så när jag kollade igenom lite i bloggen så ser jag att jag inte har svarat på den, så ni får svaren nu ist! :)


www.hwoodhacker.blogg.se

1.När började du blogga?
2. Varför började du blogga?
3. Sommar eller vinter?
4. te eller kaffe?


svar:
1. Hmm.. asså jag har haft ganska många bloggar innan denna men denna blogg har jag haft sen i Januari!
2. Ja, det blir det svaret nästan alla svarar, för jag läste många andras och ville också blogga då.. och sen så tycker jag det är kul att kolla tillbaxs och se vad man gjorde typ vid en månad sen, ah ni kanske förstår?.
3. ehm, asså sommaren! men vintern är mysig och jag fyller år på vintern.
4. te


www.uwdrom.blogg.se

Tycker du om att bajsa?

svar:
haha, majlin.. tänk att jag visste att jag skulle få en sån här kommentar av dig! love u knasboll<3


Anonym
vart fixar du dina designer?

svar:
ja, du.. lite överallt?!haha nej men det är olika.. picnik, picasa, paint



www.woodhacker.blogg.se/

vem inspererar dig?

svar:
asså typ dom flesta bloggarna jag läser, mina kompisar och stora bloggare!

www.sweethheart.bloggplatsen.se/

följer du någon speciell blogg? :)

svar:
får jag välja flera? hehe.. iaf dom i min gympa grupps bloggar, kompisar, kissie, paow, dessie, falsksanning. ah typ dom


www.viola.devote.se/

vad ska en bra blogg innehålla tycker du ?

svar:
mycket bilder, HATAR bloggar som bara har text! och typ videobloggar är roligt att se! och juste outfits är också roligt att se!


anonym
hur många besökare har du per dag?

svar:
detta är värkligen svårt att svara på, för det är olika varje dag men runt 20-70 per dag!


www.elinasstyle.blogg.se

vad tycker du om storbloggarna?
kenza
foki
kissie
dessie

SVAR:
kenza: ganska tråkig blogg, men kul att titta på outfits
foki: tråkig, men det finns även rätt roliga saker i hennes blogg
kissie: jag säger bara ett ord, PINSAM!!!:o men ändå underhållande...
dessie: fjortisblogg. men kul att läsa

www.sofielundin.blogg.se/

Varför bloggar du ?

svar:
jag vet inte, kul på nått sätt bara! :)



SSÅÅÅÅÅ.. nu har jag skrivit så fingarna glöder.. hoppas ni är nöjda med svaren!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0