Dra åt helvetet

Ursäkta rubriken.. MEN.. jag har en stor anledning!! Jag vill rent ut sagt slå ner en äckelperson just nu. Du kan dra åt helvetet OKEJ? Du vet vem du är. Och du borde ha något problem. Vidriga du..


Okej, jag börjar inte med en bra start. Men nu är jag tillbaks till bloggen. Ska iaf försöka börja.. Kan bli lite svårt nu vid jul och min födelsedag, men ska göra så gott jag kan! Idag så har jag varit i Täby med familjen, mycket mysigt. Hann köpa klart alla julklappar till familjen, har bara till malin kvar och sen hitta en julklänning till mig själv.. Men imorgon ska jag och malin till Täby igen så då ska jag försöka hitta de. 

Jaja. har inget mer att säga. Är galet irriterad nu. Men annars är läget bra, tror jag. Pusspuss

hej på mig
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0