Juuul!!

Hejsan på er snyggingar!
Nu har jag precis duschat, smörjt in mig med krämer osv.. skönt! känner mig som en riktig människa nu. Fräsch och glad! Sitter nu och lyssnar på musik inne i mitt rum och har det mysigt. Men ska väl dra mig ut till vardagsrummet och umgås med mamma och storasyster snart. Men ni får ha det bra, det blir gå och lägga sig tidigt idag ska gå upp klockan 6 imorgon för jag ska åka till sjukhuset och ta blodprover i morgon bitti. Och svar ja, jag är jätte närvös. Är livrädd för sånt... spruter / blodprov eller stick i fingret hänger inte ihop med mig.. Men ska ta emblaplåster på, så sen ska det väl gå bra.

Kyssar'

Fråga inte. jag ser sjuk ut. jag vet

men man får väl bjuda på sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0