Kajsa tippsar



en slags ''hemlig'' blogg!
några av mina kompisar har det, och det är verkligen något jag kan tipsa. Antagligen har ni den hemlig så bara du kan läsa den, eller så kan du säga till vissa som du känner att du vill att dom ska läsa den. Jag har själv en blogg som ingen vet någonting om. Och i den kan jag skriva precis ALLT jag vill på. Den är som psyklog till mig, om jag vill verkligen få ut nått och vill säga det till nån men ändå inte vill det, då kan jag alltid skriva det i den. Den är det bästa sättet för mig att få ut alla känslor på. Jag är själv anonym på min ''hemliga''  blogg och har lösenordsskydd så det är väl ingen ide att försöka testa komma in på den. Så om ni inte vill att någon ska läsa den föredrar jag lösenordsskydd och i försäkringsskull vara anonym. Så om du tex mår dåligt, skaffa en ''hemligblogg'' det hjälper, iaf för mig!


Kommentarer
F

Kan skapa bara ett vanligt dokument i datorn också :) Har jag gjort :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0