Morgontrött

Hej på er, eller godmorgon eller tja skit samma nått sånt iaf? =).. haha

Nu har jag precis vaknat, idag så är min dag full planerad.
Jag ska åka in till täby med malin och handla julklänning till mig och något till malin. Sen så måste jag hjälpa mamma med att städa här hemma +julpynta. Sen måste jag fixa fram massa tills imorgon. Och juste inte glömma pynta granen också. Sen så kommer morfar hit, Nice! Vill bara tilläga att jag har världens bästa morfar ^^ Jaja, ni ser ju hur mycket jag har att göra, så nu ska jag äta frukost och fixa mig sedan. Sen få tag i Malin. Pusshej!

ehmm.. aa vi behöver inte kommentera dom där bilderna. Jag har faktiskt precis vaknat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0