NÖÖÖÖJD!

Hej på er! Hoppas ni hade en bra julafton igår, jag hade iaf en jätte bra julafton. Jag är såååååå nöjd med alla saker jag fick igår. Men frågan är nu vad jag ska önska mig när jag fyller år, jag fyller ju år om 6 dagar. Jag fick ju allt på julafton som jag ville ha?!.. jag får väl önska mig pengar.. :) Jag visar upp lite saker sen som jag fick snart tror jag! Och juste TACK ännu en gång alla! Wiiiee!!! jag är så nöjd. Btw nu kan jag köpa min systemkamera så jag ska köpa den kanske nästa vecka. HUR NICE ÄR INTE DET? :D:D Jaja, nu så ska jag städa lite i mitt rum, och sen fixa dit alla saker som jag fick. Pusshej!



Kommentarer
Anonym

Vad har du för färg i ditt rum? :D

2010-12-25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0