Steffanie

Hejhallå!
min dag har varit ganska dålig, men den slutade bra . Skolan gick iaf skit, tråkigt, orkade ingenting osv.. Sen efter skolan gick jag hem till Steffi så var vi hemma hos henne ett litet tag sen fick vi springa till bussen för vi skulle till norrtälje. Sen så när vi var framme gick vi runt i affärer och kollade som galningar, iaf jag... Hehe :) Hittade iaf en tröja efter allt spring fram och tillbaxs. Sen gick vi till pressbryån och köpte varsin varmoboy, men det gick ju inte så bra att dricka den för vi var tvungna att springa till bussen så vi spillde ur halva våra oboy. Så ja.. Men nu är vi iaf hemma, och ikväll så blir det kolla på paradise hotell.

HARE BRA! PUSSHEJ

Jag just nu, äter på en pepparkaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0