trööött!

Hej på er!
Har haft en låång dag idag...
Berättar lite kort fattat!

gick upp klockan 6, fixade mig, åkte till sjukhuset, tog blodprover (hehe det behöver vi inte prata om, som sagt ni vet ju vad jag tkr om sprutor) sen åkte jag till skolan och kolla på luciatåg, sen vanlig skoldag, sen stannade jag och alex kvar i skolan och jobbade , DUKTIGA! *aploder* sen så muppade sig alex på bussen hem och blablabla.. sen nu har jag ätit och ska snart kolla på paradise hotell. WIIIE! Efter det blir det att plugga på matteprovet som jag ska ha imorgon, MÅSTE HA 5 RÄTT!!!!!:O okej, de låter jätte lite men för mig är det mycket. Är TYVÄRR inte så duktig på matte, skulle värkligen vilja vara bra på matte men nej vissa är födda lite mindre bra på matte. BLÄ! bajs! hehe.. Ha en fin kväll hörni!

ursäkta dålig kvalité

Kommentarer
REBECKA BOKI ÖHLUND

Allt bra med dig?

SIEL

awesome to hear!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0