you gonna dance. dance. dance


Hej på er!
Nu tänkte jag skriva ett ''normalt'' inlägg, har bara lagt in bilder på de andra flesta inläggen. Men ja som sagt, jag kan berätta lite smått med ord vad jag har gjort nu på jullovet. Jag har firat jul, Shoppat me Malin, Varit med Rhonia, Fotat, Sovit, Ätit, Sovit, Sovit. Haha det är väl typ det ända jag kommer på nu, ganska lungt lov. Men de har varit OTROLIGT skönt att inte ha gjort någonting speciellt. Och sen imorgon så ska jag vara med Malin, mycket kul! har saknar den flickan!

Nu så ska jag längta ihjäl mig lite för att imorgon eller i övermorgon så får jag min <3kamera<3 hehehe. Och sen fyller jag år på FREDAG!!!!!:D WIIE!


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0