bajs på mej :(

hej rumpnissar :D<3
nu sitter jag här.
haha kolla hela igår och hela idag har jag varit
något otroligt flumm. asso jag vet inte vad som har hänt,
men det är iaf bra, för helldre över flumm än arg och blää .. :)
men ah, idag i skolan var det roligt . och sen efter skolan
så åkte malin hem till mej, det var såklart askul ..:D
men ja, sen så åkte malin hem så jag har suttit här hela tiden
sen dess :P men jag ska snart kolla lite på let'sdance fast det
är typ slut nu , woops ^^ <33


menmen , juste anledningen om vrf jag inte skriver lika ofta längre är
att 1. jag orkar inte 2. jag glömmer bort 3. jag hinner inte !

men pusssspussssssssssssssssssssssssssssss :D
hahha, hitta denna bild, kolla in min ansikte fett fult men aja, palla bry sig xd <3

IZOOOOR DU ÄR MIN PRINS :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0