helgen med steffuuus :D

hejsanhejsan :)
hela helgen har jag varit med steffi då <3
det har varit sjuukt roligt !
jag kan berätta lite nu

fredag :
jag gick inte till skolan, för att jag hade ópererats ju.
menmen, jag åkte iaf hem till steffi vid 5, 6 tiden.
och då gick vi ner te pizzerian o åt , MUMS ! :)
eller innan så fixa vi oss och blabla :P ah men
sen efter vi hade ätit så åkte vi till riala discot ,
SJUKT ROLIGT VA DET ASSO ! sen så åkte vi hem och
sov hos mej, och blabla :)<3

lördag :
steffi sov ju hos mej så hon var hemma hos mej hela
dagen, och vi kollade på en asläskig film ! :O gash..
sen så åkte vi hem till steffi senare på dagen ,
och där hemma hos henne hade vi lika flumm ! :D
och jag sov hos henne <3

söndag/idag :
jag var hos steffi , och vi hade det chill, sen så vid 1 tiden
så åkte jag hem . och när jag kom hem så
  sminkade jag mej
och åkte med mamma o matilda till norrtälje :)
sen så när vi kom hem så åt vi asgod mat :P
och nu så sitter jag och lyssnar musik ! ;)


PUSSPUSS !



THAHA, FLUUUUUUMM !:D

- JAG ÄLSKAR DEJ STEFI <3

BTW, KOLLA IN MIN O STEFFIS BLOGG
www.vijaaoo.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0