steffi , kajsa, phalin ;) <3

hejj :)
nu så ska jag berätta lite om fredagen <3

fredag
det var vanlig skoldag, den var helt okej :)
den gick väldigt fort .. sen efter skolan gick jag
hem till steffi , <3 när vi kom dit så åt vi o satt oss vi datan
tror jag.. hehe :P eller jo, juste ! :D vi satt vid datorn
och hade webbcam på, vi visa för alla på min msn xd <3
sen så ringde kajsa o sa att vi skulle komma te henne ,
för vi skulle gå te skutan tsm :) så gick vi dit och jag o
steffi var fett flummiga när vi skulle gå dit!!
vi gjorde asroliga videosar XO <3 men sen så när vi
kommer dit så säger dom att vi ska gå ? ;S
så jag o steffi blev fett arga så vi ringde christian (a' <3
men sen så var vi på skutan , och där vare nt så kul -.-
så vi gick hem o prata me några, o kolla på film :)<3

här är några bilderna från i fredags ;)




haha, detta gillar vi ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0