fyyy...

usch, jag drömde en av dom värsta drömmarna idag !
dt var att min syrra matilda dog inatt , assso jag vaknade av att
jag grät.. o nu är klockan bara 8.50, men jag kan nt somna om
efter att ha drömt detta .. ah, åh juste precis när jag vakna så
sprang ja direkt upp o kolla om hon låg i sin säng<3
o där låg hon o sov, puuuh..<3



sis, jag vet att vi alltid bråkar
men du ska ska veta
att utan dej är jag nt hel,
o jag älskar dej mer än du tror !
dt går nt förklara , men du vet
att du betyder allt för mej !
tack för att du finns,
LÄMNA MEJ ALDRIG !<3



men nu ska jag väl gå o sätta mej
o kolla på tv , <3

KISSES<3


du kmr förevigt att förvaras tryggt i mitt hjärta syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0