malin xd<3

nu så sitter jag här me malin,
hon är lika busig som vanligt ;D..

o juste jag är den modigaste människan i världen,
fast malin är modigare!

vi satt ute helt själva i mörkret, o frös..
medans vi vänta på att matilda o amanda skulle komma o fånga oss,
eftersom vi körde tjuv o polis, men sen efter 10 min så kmr vi fram
o kollar om dom kmr, för vi hör dom nt,

ah, men gissa dom sitter där inne o spelar kort..
man baah, SKITBAJSKORVAR !!

så nu är jag nt liiiite sur på dom..

o dt modigaste är att vi satt nt brevid varandra,
vi satt ganska långt bort ifrån varandra,
o tänk er jag som är världens största mes, okej
dt jag nt, men jo.. ah, jag satt i kolsvart mörker, helt själv..



o malin trodde vi att hon hade blivit kinappad, för vi hittta nt henne :O <3

men ja, nu ska jag flumma vidare med korven.. <3
ilyily malin rydberg<3
and ily kajsa engström<3


KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0