morfar idah;)

hääääjh, <3
nu ska jag skriva om idag..
jag börja dagen me att äta frurre,
o sen så fixa jag jag, o åkte te morfar <3
när jag var där gjorde jag nt så mke, messa tyyp xd<3
sen så gick jag ut o tog massa kort, nicenice ;)
bilderna kmr nedanför :)
sen så åkte vi o åt pizza, MUMS!
sen så åkte vi hem, å tog dt lugnt.
o nu så sitter jag o dunkar musik,
o juste jag köpte nt löshår idah :/  men ska
försöka köpa dt så fort som möjligt ;)

men här kmr bilderna ;* <3






dt blev väldigt många, men ahja xd <3







Kommentarer
Anonym

snacka om wannabe -.-



1. Malin har dendär texten du har på din header oxå.

2. "lite finare, lite bättre" de var din syrra som börja med det. och sen så hade emilie så också :S

3. DU FÖRSÖKER VARA SÅ JÄVLA FJORTIS!



WANNABE!

2010-01-07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0