myskväll idag<3

heejj snygging ;D
idag så har dagen gått jätte sakta i skolan :P
men iaf.. jag kan berätta nu :)
först så vakna jag , o fixa mej ordning o allt.
sen så drog jag ner te bussen , sen så kom bussen (a'<3
ah , sen så i skolan så var ja lite flumm, !
ah o muppen alexandra gjorde illa mej idah , hahaha ;D
asso ah, dt gjorde as ont men dt var as kul ! (a'<3
jag älskar dej alexandra<3
ah och malin o alex gjorde så jag skämde ut mej lite , haha xd
men ah dt orkar jag nt berätta :S <33
ah o sen så när skolan var slut så åkte jag hem :P
o när jag kom hem satt jag mej vid datorn å kolla lite på youtube :d
sen så åt jag tacos :) mums ! o sen nu så ska jag åka o hyra film
med mamma o sis :) så ikväll blire godis o massa gott o kolla film ;D<3

men nu så ska jag åka :)

KISSES<3
 


Kommentarer
ida

Kajsa, sluta skriv som en fjortis... ah, men aj å då...:P pinit kajjan:D

2010-01-23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0