nu är jag hemma..

sry att jag nt skrev imorse som jag sa,
men jag trodde jag skulle hinna,
men dt gjorde jag nt, eftersom jag skulle
gå te bussen :P
men jag skriver nu istället :)

idag så såg jag ut så här iaf .



dt som har hänt idag är mke!
dt börja med att jag åkte bussen in te norrtan me,olivia, jennifer, kajsa<3
också vänta vi där tills promika o priota kom,<3
och tillslut kom dom, kan ni fatta hur överlycklig jag blev elr?!
asso jag har nt träffat dom på 4år, o dom var liksom mina bästavänner i
lågstadiet! ah, men äntligen så har vi hittat varandra igen <3
men sen så hela vägen te ''cafet'' så gick jag o priota o promika,
o snakka om alla våra minnen, dom är så sjukt underbara, o weirda!
sen på cafet så åt vi alla kladdkaka, o dricka, niiice ;D<3
sen så efter några timmar så gick vi där ifrån, o gick te bussen,
o påvägen dit så prata vi också minnen! asso ni är så sjukt underbara!
jag saknar er redan.. <3




jag älskar er finaste ungar!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0