Låång jobbig/rolig dag

hejhopp ;P
nu är jag hemma igen ! kan berätta lite about this day ;)
jag vaknade ( nähä?)men iaf var sjukt seg, men jag tog mig i kragen och åkte upp och bada, var där kanske i en timme, sen så var det att åka snabbt hem och äta, sedan iväg på träning! oherregud vad jobbigt det var! men sen så gick vi alla och badade, mys. iaf sen så åkte vi hem och jag åkte till min syrras lägenhet och hjälpte till henne där, ganska jobbigt faktiskt. men nu så är vi iaf hemma och jag är gryymt trött efter denna långa dag.

ah nu blev det ett långt inlägg IGEN!
hatar att läsa långa inlägg

Juste köpte ju en bikini idag, lägger in bild på de imorgon/idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0