pang bom och den var bränd

Godmorgon elever, idag så ska jag lära er... haha nejdå. men godmorgon!
denna morgon kan man säga har både varit bra och dålig, jag vaknade på jätte bra humör, och gick ut med hundarna, sen så går jag in och ska äta frukost, så lägger jag i en macka i brödrosten, men det är ju klart att jag bräner den, så då gör jag en till, nej men hallå brändamacka! men sen vid tredje försöket lyckades jag (y) också var jag nytig också, jag drack jucie ist för oboy (y)

hehe, liite ointressant för er att veta kanske, men kul var de.

första mackan bränd

andra mackan bränd.

hehe mobba inte


Kommentarer
Soha

haha ajdå

2010-07-30
URL: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0