hemma hos alexandra!

hejhopp,
nu är jag hos alex, vi har det värkligen kul! hela den här dagen har varit så rolig :D
jag kan berätta lite snabbt om den,

jag och mamma åkte in till norrtälje och böt några saker på jysk, och sen så kollade vi på en data till mig, som jag ska köpa nästa månad, eller denna?fast mamma betalar en del av den också, ohlalal, och den är rosa :D ah, men iaf sen så åkte jag hem och kollade några bussar till alexandra, sedan så åkte jag hit, och vi har badat och rott båt :D haha ni anar inte hur kul det var asso!! :D bilder kommer sen ;)

nej, men jag pallar inte skriva mer nu, så hare bäst!

puss // e  n   g   s   t    r   ö   m   <    3

hittade en snygg bild på viccan och jessica :D

Kommentarer
victooorrriiia :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

det där var u snällt? XD<333

2010-06-13
KAJSAS BEUNDRARE ;)

Sv: JAAAA DET MÅSTE VI ÄLSKOOOO <3333333

2010-06-13
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0