underbar dag med malin!

hejhopp,
malin åkte hem nyss, och vi har värkligen haft det askul, kan berätta i en kortare variant av dagen.
först så kom hon hem till mig , och då gjorde vi nått? kommer inte ihåg. men iaf sen så cyklade vi till sjön, och var där ett litet tag, sen så drog vi till skolan, fast det var inga där typ, så vi drog ner till roselundsängen, och spelade fotboll med några småpojkar:) sen så cyklade vi hem tror jag? asso det låter som vi inte har cyklat så länge men vi har cyklat hela kvällen , haha. sen iaf när vi var här hemma sen, så åt vi lite och fotade mig när jag hade på mig lite konstiga kläder.. haha bilder på det får ni se sen ;)

det har iaf varit en underbar dag , älskardigbästavän!<3

sen så imorgon kommer majlin hem till mig också , wohoo :)


gammal bild på mig och majlin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0