idag!

hejhopp,

nu så ska jag berätta om denna dag.
jag vaknade ganska tidigt, sen så åkte
jag in till norrtan med mamma, systrarna, faster
och kusin, så kollade vi runt där lite, jag köpte
tyvärr inget .. men jag ska åka in till norrtan på
måndag och kolla bikini då , så aa.
iaf sedan köpte
vi glass, me looove ;:)



sen åkte vi hem . sen vid
2 tror jag de va, då åkte vi och kollade på när min
bror spela match i riala, och där träffade jag bästavän
oxå , najjjsss:DD och dom vann matchen oxå ;:P
min bror var bäst (a)  sedan när det var slut så
åkte vi till min mormor på middag, mkt trevligt!


nej men nu orkar jag inte skriva mer, bilder kommer sen!
dessutom kommer bilder på skorna jag köpte här om dagen.



- driv bild hehe.


Kommentarer
MALIN

Du är BÄÄÄST <3

Jag älskar dig <333

2010-05-22
URL: http://uwdrom.blogg.se/
Madsdaniela

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0