NGF ÄGER!!!!

Hejsan alla söta!
Hela dagen idag har jag varit och kollat på gymnastik tävling, så det är därför jag inte har skrivit nått ;)
Det gick iaf SKIIITBRA för dom, första truppen var 0,5 ifrån bromsmedaljen och den andra kom ETTA!!! asså jag säger bara en sak NGF ÄGER!! Dom båda lagen var super duktiga! och ja! helt otroligt + att jag och några stycken från min gympagrupp var bästa hejjaklacken åt dom :D  wiiei, och imorgon tävlar vi, elr inte jag, olivia och madde för vi är ''sjukskrivna'' elr vad man ska kalla det? nej men jag har uppehåll och fel på ryggen så kör inte.


Men nu blev det är långt inlägg, så nu får jag sluta ! Pusspuss <3

mobba inte.

Kommentarer
Olivia <3

Jaaa DOM ÄGER ! NGF ÄGER ! Men tänkte bara säga att de var 0,05ifrån inte 0,5 ifrån :P hahha <3 <3 PUss pådej <3

2010-11-15
URL: http://ovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0