SNÖÖÖSTORM!!

Hejsan!!
Ja, vad säger ni? fint väder va?! ehm.. nej! när jag åkte hem från skolan idag så körde bussen ner i diket så jag fick gå hem i snöstormen! och sen så gjorde det inte bättre av att jag bara hade en skinn jacka!!!! och var askisnödig, hungrig och frös som bara den! mycket trevligt va? och sen när jag nästan var precis hemma då kommer pappa och hämtar mig -.- suck.. jaja, fick åka en liten bit iaf :P Så nu sitter jag i mjukiskläder och är inlindrad i en filt och dricker varmoboy och nudlar! Ska även kolla lite på paradise hotell nu, så hare gött i kylan! pusspuss <3

ni får tyvärr inte se bild från nu, för så kul ska ni inte få har det! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0