bästavän förevigt.


du och jag föralltid, det är så det ska vara. nu på den senaste tiden har vi varit lite smått irriterade på varandra lite hela tiden! och jag hatar att det är så, vi bråkar inte men jag hatar att det ska vara spänt mellan oss just nu. jag älskar dig och det vet du. och det kommer jag alltid också att göra. du är min bästavän. och det har du alltid varit. våra minnen är gryyymma! ingen slår dom. du är som en syster för mig. om man tänker efter är vi som som natt och dag, vi tycker inte ett dugg lika nästan. men vad gör det igentligen? vännskap betyder inte att man ska tycka likadant. nej det gör det inte. du är den som har byggt upp mitt självförtrående, du är den som har fått mig att le när jag har mått dåligt, du är den som stannat kvar i alla lägen. och det vill jag tacka dig för! malin rydberg du är min bästavän och jag älskar dig, glöm aldrig det.


Kommentarer
Malin

Blir tårögd.. Du är så jävla underbar Kajsa, jag vet inte heller varför vi stör oss på varandra men jag hoppas att du vet att jag inte klarar mig utan dig, vill inget hellre än att vi bara ska kunna skratta. Men vi är mer irriterade på varandra i skolan och inte utan för :/

Du är min bästavän, den bästaste i hela världen. Du är så fin, du har allt man vill ha och jag har dig som vän lixonm, helt sjukt.. Jag behöver dig för att orka andas och jag finns för dig 24/7. Du är den ända som alltid gör mig glad och när jag tänker på våra minnen börjar jag alltid lee.

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN OÄNDLIGT MYCKET ! <3333333333333333333333333333333

2010-10-12
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0