bästavän



Malin bästavän Rydberg, först och främst vill jag säga att du är min bästavän, vilket jag alltid säger men du är värkligen det. Du och jag har ngt som ingen annan har. Alla andra pratar alltid om hur bra vi har det, och det har vi också. Vi sitter typ ihop kan man säga , vi tar inte ett kliv utan varandra utan att fråga vart den andra är. Du betyder så otroligt mycket för mig och du är den som alltid har finns där för mig. När jag mår dåligt är du den som alltid bryr sig och gör mig glad, det kanske inte syns utan på att jag blir glad men innanför syns det. Om du nånsin skulle kunna förstå hur glad jag över att ha dig som vän. Jag vet jag är inte världens bästavän, men jag försöker..
Tack för att du finns, LÄMNA MIG ALDRIG! lova det? jag älskar dig.

Kommentarer
Malin

Jag lovar att aldrig lämna dig om du lovar att inte lämna mig, och jo du är visst världens bästavän. Du är de finaste jag har och du har den största platsen i mitt hjärta och fy sjutton vad jag älskar dig bästuuuuuuuuuuuuuuuuus <33333333333333333333333333333333

2010-10-31
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0