Bilder från igår





gulligare ungar får man leta efter!
dom här var jag barnvakt till hela dagen igår, man fick göra allt från att bygga kojjor, springa ute i mörkret, läsa sagor, hoppa i sängen, flyga flygplan, bygga ett slott och krossa det om och om igen..man fick inte sitta still i en enda sekund kändes det som, men vad gör man inte för dom sötnosarna! tills slut kallade dom mig mamma :o haha! och sen så är jag deras ''kusin'' och bästavän awwwh =) och sen så ska jag vara barnvakt till dom igen när deras föräldrar åker bort, kulkul :) dom ser väldigt lunga ut på bilderna men det är dom inte.. och den minsta av dom tre var bara 1 månad gammal, aaawh och dom andra två var 2,5 och den andra vet jag inte riktigt 4år tror jag. och en sak till igga mig på bilderna!


nu blev det ett väldigt rörigt inlägg, men ni får försöka förstå ändå. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0