gudtjänst

hejhallå!
idag elr ah efter skolan åkte jag på gudtjänst och det var askul! jag tycker värkligen det är kul att gå på gudtjänst, jag vet inte varför? men jag tycker det är så. jag och malin flummar lika mycket varje gång, haha det är typ hon som gör det roligt<3 men ah sen när jag kom hem så åt jag och nu sitter jag här!och tänker som en galning.


och jag mår ovanligt bra just nu! så idag tänker jag inte göra någonting utan bara att njuta över att jag mår så här, för man vet ju inte när man mår dåligt igen, nej nu så ska vi inte tänka på det! man ska leva i nuet.

okej nu blev det ett väldigt rörigt inlägg, men skitsamma. hejdå



min coola klass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0