köÖÖÖPppaa!

nu har jag kommit fram till att jag ska köpa en data, och inte en mobil för att jag har en som funkar och den har inte gått sönder ngn gång eller så,  då är det lite onödigt att köpa ny även fast jag vill ha en ny. haha! och nu undrar ni säkert hur ska jag ha råd med det? då har faktiskt jag och malin världens bästa lösning, Jobba. så vi ska kanske jobba på .. badhuset?.. haha ja men vi vill faktiskt käna pengar, hon ska köpa en sån där elbil och jag en data? hmm.. vi får se med det här, men jag ska spara till en data iaf =)



4990 :-
min syster har en sån där och den är mycke bra, och jag bara älskar tangentbordet och allt! så den blir perfekt, lagom storlek och så! VILL HA DEN NU!



och fattar ni hur bra uppdatatering jag kommer ha när jag har köpt min data och systemkamera som jag ska beställa snart:D yyyyeeey!


Kommentarer
Neha

Hoppas du lyckas spara ihop=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0