Låååååång dag...

Hejhallå!
ni anar inte vilken lååång dag jag har haft idag. jag gick upp klockan 6 och gjorde mig ordning på en halvtimme?! Sen så åkte jag och mamma till ledinge och tog 7bussen till stockholm och där träffade vi Emma på vägen. Sen åkte vi vidare till huddinge sjukhus, så där kollade jag ryggen för jag har fel på den. Och det var de massa knas med det, först skulle jag ha korsett, sen skulle jag inte ha det, sen så ska jag typ få det om 1,2 år nu eller nått?!.. ahhh jag fattade ingenting!! Men sen så åkte vi hem iaf, och sen iväg igen och storhandla. Och nu säger jag faktiskt ÄNTLIGEN hemma. Jag har ingenlust att åka någonstans just nu så jag och mamma ska lagga lite mat tsm :) men ni får hare bäst. Puuuuussss<3


saknar denna dag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0