Skrattanfall.

VARNING FÖR ETT LÅNGT INLÄGG!

Hejsan alla söta och fula people :)
Jag vill bara säga att min dag har varit sämst och bäst, haha lite konstigt men jag var på väldigt bra humör på morgon, sen så mådde jag inte så bra, tänker inte ta upp det i bloggen varför jag mådde dåligt. Men sen så efter skolan åkte jag på konfa med tjejerna, och det var hur kul som helst ! haha eller jag tyckte det iaf, jag fick hur många skrattanfaller som helst så jag kunde inte sluta garva!! Jag tror inte jag har garvat så mkt på länge? hah förlåt alla som blev irriterad av mitt garvande... men iaf sen så körde jag och malin lite krig när vi gick till bussen! he-he! sen så när bussen kommer tar jag med min stora kvist in med i bussen, så då skäller bussskafören på mig så jag var tvungen att kasta ut pinnen så då råkar jag kasta min ena vante också, så nu ligger den säkert där helt ensam :(:( stackaren jag ska hitta den !! Haha, det blev vääligt mkt garv på bussen också!!..Ah men sen så gick jag hem och satt mig vid datan. och blablabla sen hände ingenting, förutom att jag sitter här nu! Halleluja vad mycket jag har skrivit nu, och tråkigt blev det också. Hehhehehehehehe, Puuusss och kram.


nu blir det paradise hoteell!!!!:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0