home

Hej!
nu är jag hemma igen, jag gick trottsallt fast jag är sjuk. menmen, jag känner mig lite bättre! iaf skoldagen var ganska slapp, och jag var ovanligt konstig! he-he. fick några skrattanfall lite då och då. och sen så blev jag lite lack på en viss person.. höhö! elr inte bara jag utan typ alla tjejer i klassen lackade ur på henne! jajja slut pratat om det. nu så har jag värkligen INGENTING att göra.. Det suger värkligen :o och jag har ingen fantasi om vad jag skulle kunna göra?. ah och nu blev det här inlägget jätte långt också! så bajs och prutt hejdå!
det här sög


ni är underbara


Kommentarer
moa

jaha oke, vadå för nån ? :D

2010-09-08
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0