Stackars mig :(

hejj.
ikväll så har jag varit och kollat på när tim spela hockey. men det gick som det gick.. under själva matchen så hoppar mitt finger ur led så jag får panik och börjar skrika på matilda, och hon börjar skratta samtidigt som hon säger till Martin..
- kolla martin kajsas finger är helt konstigt! hahah
sen så springer hon till mamma. och martin knäcker tillbaka mitt finger medans jag stört bölar he-he.. och sen när han har knäckt tillbaka det så hoppar den ur led efter typ 5 sekunder efter så då får jag panik igen men då kommer mamma och ida. och hjälper mig och värmer mina fingrar. sen så hela matchen sen så fick mamma värma min stackars finger med sitt varma kaffe!

Usch det var verkligen hemskt. det är inte första gången detta händer men jag blir lika chokad varje gång :O

haha snygging ...


Kommentarer
Anonym

2010-09-08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0