hahaahaha

Hej!
Idag var det en helt vanlig tråkig dag. förutom att efter skolan hade jag utvecklingsamtal.. Det gick verkligen inte bra. Jag har ig i engelska och dom fråga mig liksom om jag ville gå på sommarskola?! och då är det illa. Så jag sa självklart ALDRIG! så nu måste jag ist ta massa extra lektioner.. its suck! Annars då, så har jag minus g i allt.. suck!

Sen fick jag utskällningar på utvecklingssamtalet att jag bara tänker/pratar om justin bieber på lektionerna.. typ att den ända jag tänker på är han så jag inte kan koncentrera mig?! hahaha, jag tkr det var lite kul... men shit, han är min idol? vad ska jag göra! haha, jag måste bara berätta en liten rolig sak som jag kom på nu.. haha under mötet när vi håller på prata där om min engelska..

läraren- Kajsa du måste verkligen lära dig engelska för det är ett utav det viktigaste ämnen.. (helt seriöst)
jag- jaa..... det kan ju vara bra, när jag ska träffa justin bieber..
läraren- ...... KAAAAAJSA!! (suckar)
jag- vaddå?!

Sen efter fem minuter..

läraren- vad ska vi göra då för att förbättra din engelska?
jag- justin bieber kan lära mig :D
läraren- ..... KAJSA TA DET HÄR SERIÖST NU! (irriterat)
jag- förlåt.. (garvar)

HAHAHAHH! Okej, jag erkänner jag är besatt av justin bieber<3

Jag älskar dig.


Kommentarer
Jasmine carlsson

älskar dig ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0