Händelserikdag

Jag säger bara omg vilken händelserikdag.. Det har hänt en hel del saker idag...... om det är bra eller dåligt det vet jag inte.. här är lite av allt som hänt idag.
- spolat ner min mobil i toaletten (no comments) jag är smart!
- varit utan ström i en heeeel timme
- gjort tuuusentals sandslott med småttingarna
- fått en del utskällningar på träningen, sorry allihopa.
- fått sand i hela mina skor
- fått sand i ögonen för att en liten tjej på dagiset kasta på mig (fast inte med flit men ah)
- en pojke på dagiset har sagt att han älskade mig idag, och jag har varit på dagiset i en vecka?! HAHA!
- haft en seriosslyyy snack om justin bieber med blandannat jasse, lisa åh felicia
- ätit pannkakor på 1 minut
- sprungit till bussen och nästan missat den..
- nattat små gullegrisar
Okej, det har var inte ens en tiondel av allt som hänt idag.. Och ja det där med mobilen, förvånade? jag säger ju det. JAG SKA INTE HA MOBILER!
nej, men nu så ska jag leta fram en ny mobil och sen hoppa in i duschen och lyssna på justin bieber och sen får jag inte glömma bigbrother! woho!

JUSTIN BIEBER ÄR BÄST!! jag läääängtar ihjääl mig!

Kommentarer
felicia

Hahaha du är så smart kajsiii :D

älskar dej <3

moa

hahahhahahahah så smart du är! :D <3<3<3<3

2011-04-10
URL: http://mtphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0