Lov

Tjenare snyggingar!
Idag så har det varit en liten halv kaos dag i skolan.. eller iaf på morgonen. Orkar inte ta allt här. Men hur som helst. Nu är det lov, så nu slippar jag tänka på skolan! haha, jag kände mig lite mobbad idag, det var bara jag som inte visste att vi fick lov idag? jag trodde vi skulle gå imorgon ochså.. haha tänk om jag hade gått imorgon.. haha fett kul! Menmen, ikväll ska jag inte göra något speciellt, kanske ska vara med malin.. eftersom jag inte har träning idag.

jaja, ha det bra!

snyggingen jessica och jag förra året.
cpe bild btw.. ser ut som ett .. jag vet inte vad.


Kommentarer
Jessica

haha förlåt men kajsa kolla dina tååår :D xD <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0