min älskling

Saker du kanske inte visste om min älskar justin bieber<333
♥ älskar när tjejer har på sig blått?
♥ Justin inte gillar när folk dömer honom när de inte ens känner honom?
♥ Pattie vill att Justin ska hitta en tjej som inte uttnyttjar honom för kändisskapet?
♥ Justin ibland är rädd att han ska trilla av scenen när han uppträder?
♥ 97% tjejer sa att de skulle gråta när Justin får en flickvän?
♥ När Justin var yngre så brukade han träna att säga "Vill du gå ut med mig" till sin vägg på sitt rum, och en gång kom hans mamma in?
♥ Justin tror på 'kärlek vid första ögonkastet' ?
♥ har sagt att om han grälar med sin flickvän och hon börjar gråta så skulle han bli tyst och hålla om henne♥ vill ha en tjej som kan förstå hans upptagna schema, hans fans och hans musikkärriär?
♥ vill ha en tjej som är lika romantisk som han själv är?
♥ känner sig ensam när han tittar på romantiska filmer?
♥ en gång twittrade; "What should I dream about?" men raderade det 5 minuter senare för att han fick för perviga svar? haha xD
♥ kallar sin mamma "sexy" eller "Patricia" när han försöker få hennes uppmärksamhet?
♥ vill ha med 25 lyckliga fantjejer på sitt 17-års party?♥ inte gillar tjejer som röker?
♥ älskar att sätta sin arm runt tjejer för att få dem att känna sig bekvämare?
♥ får dejta så länge det inte stör hans musikkarriär, enligt hans mamma? Älskar när en tjej håller honom i handen när de går?♥ använder solglasögon för att kunna checka in tjejer? ;)♥ har sagt att han aldrig skulle såra en tjej efter att ha sett vad hans mamma har gått igenom?♥ är svag för tjejer som säger "please" och "peace out"?♥ blir attraherad av långa ögonfransar och fina ögon på tjejer?
♥ biter sig i läppen när han ser en snygg tjej♥ Sa en gång: ”Jag bryr mig inte om min tjej är lite pervers, jag menar jag vill ju ha roligt med henne” hahahah
♥ Justin älskar när tjejer har på sig blått
♥ Justin inte gillar när folk dömer honom när de inte ens känner honom
♥ Pattie vill att Justin ska hitta en tjej som inte uttnyttjar honom för kändisskapet?
♥ Justin ibland är rädd att han ska trilla av scenen när han uppträder
♥ 97% tjejer sa att de skulle gråta när Justin får en flickvän
♥ När Justin var yngre så brukade han träna att säga "Vill du gå ut med mig" till sin vägg på sitt rum, och en gång kom hans mamma in
♥ Justin tror på 'kärlek vid första ögonkastet
♥ har sagt att om han grälar med sin flickvän och hon börjar gråta så skulle han bli tyst och hålla om henne
♥ vill ha en tjej som kan förstå hans upptagna schema, hans fans och hans musikkärriär?
♥ vill ha en tjej som är lika romantisk som han själv är?
♥ känner sig ensam när han tittar på romantiska filmer?
♥ en gång twittrade; "What should I dream about?" men raderade det 5 minuter senare för att han fick för perviga svar? haha xD
♥ kallar sin mamma "sexy" eller "Patricia" när han försöker få hennes uppmärksamhet?
♥ vill ha med 25 lyckliga fantjejer på sitt 17-års party?
♥ inte gillar tjejer som röker?
♥ älskar att sätta sin arm runt tjejer för att få dem att känna sig bekvämare?
♥ får dejta så länge det inte stör hans musikkarriär, enligt hans mamma?
♥ Älskar när en tjej håller honom i handen när de går?
♥ använder solglasögon för att kunna checka in tjejer? ;)
♥ har sagt att han aldrig skulle såra en tjej efter att ha sett vad hans mamma har gått igenom?
♥ är svag för tjejer som säger "please" och "peace out"?
♥ blir attraherad av långa ögonfransar och fina ögon på tjejer?
♥ biter sig i läppen när han ser en snygg tjej
♥ Sa en gång: ”Jag bryr mig inte om min tjej är lite pervers, jag menar jag vill ju ha roligt med henne”
oh my gosh! JAG ÄR FÖRÄLSKAD I HAN. INGEN ABSOLUT INGEN FATTAR NOG HUR KÄR JAG ÄR I HAN. Om det är någonting jag vill är livet, då är det att träffa han. Jag skulle göra ALLT för att få göra det. Justin Bieber in my heart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0