she is beutiful

Förlåt för att jag inte skrev så mycket igår, men jag har faktiskt anledningar! för det första så var jag ute låst i flera timmar.. för att min syster och jag bråka och då tänkte jag vara lite smart att sno hennes kläder och slänga det i vattnet.. men sen när jag kommer tillbaka så har hon låst in sig i huset och jag kommer inte in.. så jag fick vara där ute tills mamma och pappa kom hem. Sen så på kvällen var jag med malin. Vi hade askul, fast det hände en del läskiga saker.. usch! Men bilderna där uppe är iaf från igår, ska lägga in lite till bilder snart hade jag tänkt.. men först måste jag fixa mig. Ha de gött!

Kommentarer
MAJLIN

UNDERBARA, VACKRA DU ! <3

2011-04-23
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0