Shopping å mysig kväll

Hej på er alla, nu är jag precis kommit hem från uppsala! Jag har shoppat med mina systrar och mamma och pappa! Vi åkte tidigt imorse, klockan 9 faktiskt om jag ska vara noga, så sen när vi kom fram så gick vi runt och kollade i affärerna.. hittade sjukt mycket men köpte inte allt, men det blev ganska mycket iaf! så mamma och pappa fick betala allt :) Taack mamma å pappa, ni är bäst!<3 Lägger upp bilder snart på det. Igår så hade ju tränarna fixat en överaskning till oss gymnaster, och överaskningen var att vi åt tacos och kolla på film i lommarskolan, det var verkligen aaaaasmysigt, Tack för den kvällen underbara ngf! haha det var lite roligt för att vi möttes ju upp vid busstationen, och då fick vi sätta på oss ögonblindar och hoppa in i tränarnas bilar så fick dom köra oss och vi hade ju fortfarande dom där sakerna över ögonen på oss, så de var verkligen aaaaaaaaasläskigt, och ah tillslut efter en stund blev allt svart, jag kom inte ihåg någonting.. Min hjärna slutade typ funka eller hur man ska förklara? det kändes som om jag svimma, fast att jag stog upp? asläskigt iaf. Så det var väldigt trevligt! Men nu så ska jag fota allt jag har köpt och lägga in bilderna från igår! Puss

Typ såhäääär snygg är jag efter denna långa dagen, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0