Shoppingsugen. nytt.

Godmorgon!
Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt idag är för att min pappa fyller år idag, så vi har grattat han nu på morgonen, Grattis igen världens bästa pappa!^^<3 så idag kommer det gäster hit skulle jag tro, men jag vet inte.

Och jag vill bara säga att jag är verkligen sjukt.. olydligt sjukt shoppingsugen! Jag får panik! hehe!
Jag har iaf fått hem min kameraväska nu, mamma hämtade ut den igår så jag ska ta kort på den idag så får ni se hur den ser ut. Och nu är ju min prao slut på frisören, så jag fick lite avslutningspresenter :D Så jag har lite att nöja mig med, men jag vill fortfarande shoppa! höhö!
Men nu så ska jag kolla på film, och slänga i mig lite frukost.HA EN BRA DAG!

Kommentarer
Kajsa

Hej! Jag har en tävling på min blogg,och jag tänker lotta ut en inbjudan till bloggsvar. Du får anmäla dig hur många gånger du vill.



http://kajsama.blogg.se/2011/april/bloggsvar.html#comment



Ifall du inte tycker om sånna här kommentarer kan du ju ta bort den :)

2011-04-02
URL: http://kajsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0