Sjuk

Hej på er!
Hela min kväll har jag suttit framför datan och kollat på justin bieber klipp och pratat med Maja om våra planer. Jag håller nämligen på att bli sjuk.. bieberfeber.. haha nej men jag är dyngförskyld och har ont i halsen och fryser hela tiden.. Inte bra, eftersom jag har lov nu! Men jag får se det possotivt.. okej det finns inget possotivt! Men ja, nu ska släppa datan och umgås lite med familjen för det ända jag gör typ här hemma är att låsa in mig på mitt rum och dunka justin bieber musik och kolla på massa klipp på han, VIIILKET LIV... men som sagt. Justin Bieber är mitt liv.
men ni får ha det bra.
jag och gulligaste Maja <3

Kommentarer
Jessica

haha ingenaning antagligen mig själv men jag har ingen aning om hur man kommer till globen men det blir väl en upplevelse det me :) haha men asså jag kommer gå oavsätt om jag har nån att gå med eller inte. Vem ska du gå med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0