why?


Vi båda vet att det är jag som kommer vinna.
Det är du som kommer falla.
Och jag som kommer va den som står kvar.
Vi båda vet att jag är så mycket starkare än dig.
Du är absolut den osäkraste människan som jag träffat.
Du behöver inte göra motstånd.
För du vet du kommer förlora.
Du kanske är starkare med 10 stycken andra runt omkring dig.
Men sen när vi står bara du och jag.
Då vet du och jag att du kommer stå där som världens minsta person.
Och tro att jag ska tycka synd om dig.
Nej du är den svagaste person jag vet.
Och jag kommer aldrig att älska dig något mer.
Du har gjort bort dig.
Allt för många gånger.







Kommentarer
Yasmin

jaa men vet du vad, asså man blev itne ledsen nåt! man är glad hela konsären!!! hahaha ja never say never! :D jaaappp klart jag ska iaf! vem ska inte likssom :D

jo vi skriver de på bloggen gör vi! :)<3

Yasmin

Du jag har ingen aning! jag hörde med min faster, ( elena paparizou, om du vet vem hon är :) ) hon tror inte det sa hon... tyvärr :(

Det vet jag faktiskt inte heller.... det va inte jag som beställde dom :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0