nothing can stop us,





Hej på er alla!
förlåt för jag inte har skrivit något på typ 3dagar eller nått? Men jag har haft fulltupp. I torsdags så var det frilufsdag med skolan, så jag och malin åkte och bowla med några andra. Jag kom sist dårah. Som vanligt i bowling..... Jag förlorar alltid på det. Iaf sen efter det så åkte vi till skolan och hade gympa, sen efter skolan träna jag. Sen så igår var det en vanlig skoldag, och efter skolan drog jag och Malin till Stockholm, jag säger bara GALET! det var en av det roligaste dag på länge. Herregud.. Fick med mig en tröja, ett par skor, nagellack och en ring med hem. Bilder kmr snart på det. Sen när jag kom hem gjorde jag inget speciellt, åt godis och tog det lungt framför tvn.

Sen idag då, ska jag träna, städa mitt rum, plugga. Hmm... det blir väl en okej dag, Om man tar bort städa rummet och plugga förstårs.

hehe, ni får ha en bra dag. PUSSPUSS!


Kommentarer
Maaalin

DU ÄR BÄSTAST SNÖGGNING :D:D

PÖÖÖÖÖÖÖSSSS LOVE YOU <3

2011-02-05
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0