abcdefghijklmnopqrstuvwyeah å ä ö

Tjena på er!
Nu sitter jag och kollar lite på bloggar och sånt där. Jag har sjukt tråkigt måste jag säga.. Men ja sånt är livet ibland. Vad mer? jo idag så var jag i Norrtälje med Steffi, vi hade det jätte trevligt. Fast vi frös kan man säga... Vi var iaf inne på några affärer, jag hittade lite små bra ha saker, hårfärg, magtröja, nagellack, två par tights. Jag lägger upp bilder på det när jag har hittat kamerasladden.
Nu märkte jag när jag läste igenom detta inlägg att det blev väldigt rörigt och så, men ni får försöka fatta ändå.
Nejmen, nu så ska jag planera lite med Malin om vilka tider och så vi åker in till täby imorgon. Puss på er!

Kommentarer
Miccan & Jennifer

HAHHA, YEAH! :D

2011-01-04
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0