borttappad mobil.

Hej på er!
nu sitter jag här och är alldelses prottmätt, har ätit en jätte god middag och godefterrätt. Vi har lite gäster här, så det är trevligt!

Idag dårah, så åkte Jag, Matilda, mamma o pappa till uppsala och kolla lite på bilar. Haha jag tycker de är askul!
Sen så drog vi till skopunkten och köpte skor till mig och Matilda. Vi fick två stycken var, Taaack mammi&pappii<3 Och sen kollade vi ännu mer på bilar... Men sen när vi ska åka hem så märker jag att min mobil inte ligger i min ficka, så jag får panik och kollar överallt där jag kan ha lagt den. Så vi får gå och kolla i varenda liten bil jag har provsittit i i varje affär, FÖRUTOM en affär, för den hade stängt när vi åkte dit.. -.- Så den kan antagligen ligga där ELLER på skopunkten för att den kan ha blivit snodd där, för så smart som jag e lägger jag ifrån mig jackan på en bänk och går där ifrån och kollar på skor.. Ajnstajn själv asså! MEEEEN ååååh.. nu har jag bara lite smått ångest.. assså jag säger ju det, JAG SKA INTE HA EN MOBIL!! även fast det är det jag behöver som mest av allting!!


nu blev det väldigt rörigt inlägg, men ni får försöka förstå om ni nu orkade läsa hela inlägget. Jaja, nu så ska jag leta fram kamerasladden så jag kan ladda upp bilder på de nya skorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0