Buss

 
Bild tagen från idag

Hejsan!
Kom nästan precis hem från träningen nyss, eller ja för en halvtimma sen kanske. Det blev lite krångel med skjusen hem så jag och två till fick åka buss hem, drygt men ja så var det. Men nu är jag hemma, och som ni märker funkar vårt internet igen WIHO! har faktiskt längtat efter att få blogga ^^ ...


Imorgon så händer det ganska mycket, så då blir det antagligen inte så bra uppdatering.
Först så ska klassen åka på medeltidsmuseum? Kul? ne.. Men man får se det possotivt, det är bättre att vara där än i skolan. Sen efter skolan ska jag till frisören och dem ska kolla vilken hårfärg jag ska ha på min hårförlängning. Sedan efter det ska jag och malin åka skidor, assssskul!:D Så jag längtar lite smått efter imorgon, Om planerna förstårs går som de ska! ;)


Men nu så ska jag hoppa in i duschen sen kolla vad jag ska ha på mig imorgon. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0