Dag 1 (en bild på dig själv, och tio meningar om dig)


1. Jag heter Kajsa Engström
2. Jag tränar gymnastik, 3 gånger i veckan och 4 varannan vecka+ tävlar och har uppvisningar osv
3. Jag ska tävla på jsm i år
4. Jag ska åka utomlands minst 2 gånger iår, blandannat Kroatien och Italien med min gympagrupp
5. Jag älskar att shoppa!
6. Jag HATAR ormar, MASKAR, spindlar och såna där äckliga djur
7. Jag fyller år på nyårsafton :D
8. Jag tappar alltid bort mina mobiler, haha som om någon bryr sig? ochså är jag vääldigt glömsk
9. Jag ÄÄÄLSKAR GODIS, jag är beroende av det typ....
10. Jag är bäst!


Haha, som om någon bryr sig om det jag skrev.. hahaha men nu vet ni det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0